1) Πόσο μακριά βρίσκεστε από την πόλη του Ρεθύμνου? Μπορώ να περπατήσω μέχρι εκεί?
Eίμαστε 6 χιλιόμετρα μακριά, περίπου μια ώρα με τα πόδια ή 10 λεπτά με ταξί (περίπου 8 ευρώ) η λεωφορείο (κάθε 20 λεπτά, εισιτήρια στο 1 ευρώ το άτομο).
2) Επιτρέπονται τα ζώα στο Αξός?
Όχι
3) Υπάρχουν κάποια κρυμμένα κόστη τα οποία θα έπρεπε να γνωρίζω?
Όχι (απλά να θυμάστε ότι σε κάποιους τύπους δωματίων το πρωινό δεν περιλαμβάνεται στην τιμή του δωματίου).
4) Είναι οι ξαπλώστρες στην πισίνα και στην παραλία δωρεάν?
Στην πισίνα είναι δωρεάν, αλλά στην παραλία χρεώνονται.
5) Έχετε ιδιωτική παραλία?
Όχι δεν έχουμε, όμως η παραλία κοντά στο ξενοδοχείο μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσης από τους καλεσμένους μας.
6) Παρέχεται δωρεά πετσέτες παραλίας ή πισίνας?
Όχι
7) Πόσο συχνά καθαρίζεται τα δωμάτια?
Κάθε μέρα εκτός Κυριακής.
8) Προσφέρει το ξενοδοχείο σας διαμονή σε άτομα με ειδικές ανάγκες?
Δυστυχώς το ξενοδοχείο δεν έχει τις κατάλληλες υποδομές.
9) Υπάρχει ΑΤΜ στο ξενοδοχείο?
Όχι στο ξενοδοχείο, όμως σε απόσταση 5 λεπτών με τα πόδια μπορείτε να τουλάχιστον 4.
10) Έχετε επαρκή χώρο στάθμευσης για όλους τους επισκέπτες?
Οι επισκέπτες μας μπορούν να παρκάρουν στο δημόσιο δρόμο μπροστά από το ξενοδοχείο και στο πίσω μέρος του ξενοδοχείου. (ή να ζητήσετε τη βοήθειά μας).
11) Υπάρχουν εστιατόρια στην περιοχή?
Υπάρχουν πάρα πολλά εστιατόρια σε κοντινή απόσταση τα οποία προτείνουμε και υπάρχουν πολλά περισσότερα στην πόλη του Ρεθύμνου (6χλμ). Ρωτήστε στη ρεσεψιόν για τις αμερόληπτες προτάσεις μας.
12) Υπάρχει υπηρεσία Internet στα δωμάτια?
Όχι στα δωμάτια, αλλά έχουμε ασύρματο internet σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους μας (ρεσεψιόν, πισίνα, μπαρ) και είναι ΔΩΡΕΑΝ. Επίσης υπάρχει ένας υπολογιστής που οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν δωρεάν στο χώρο της ρεσεψιόν.
13) Έχετε κουνούπια στο δωμάτιο?
Ενώ είναι λιγότερα από ό, τι σε άλλα μέρη, μπορούν ακόμη να υπάρχουν κουνούπια, ανάλογα με τη θερμοκρασία και την εποχή. Εάν είστε ευαίσθητοι στα κουνούπια σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε το μικρό μηχάνημα με τα δισκία - η οποία είναι μια απωθητική ουσία εντόμων (που βρίσκεται στα σούπερ μάρκετ) και να ακολουθήσετε κάποιες γενικές προφυλάξεις κοινής λογικής(έχετε την πόρτα του μπαλκονιού κλειστή το βράδυ κτλ).
14) Θέλω να πάω πεζοπορία στο φαράγγι της Σαμαριάς? Πρέπει να κάνω προ-κράτηση?
Δεν υπάρχει ανάγκη για κάτι τέτοιο. Μπορείτε πάντα να κλείσετε (στη ρεσεψιόν) μέχρι το απόγευμα της προηγούμενης ημέρας.
15) Προτείνετε τυχόν ειδικές εκδρομές, ιδιωτικές ξεναγήσεις κλπ?
Ναι, το κάνουμε. Οι επισκέπτες μπορούν να βρουν ένα τακτικά ενημερωμένο αρχείο θυρωρού στη ρεσεψιόν ενώ οι τοπικές ειδήσεις ενημερώνονται σε καθημερινή βάση στον πίνακα στην είσοδο του ξενοδοχείου. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το θυρωρό ή οποιοδήποτε στη ρεσεψιόν.
16) Ποια είναι η πολιτική σας για το κάπνισμα?
Ενώ το κάπνισμα μέσα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου , και στους κλειστούς χώρους του ξενοδοχείου δεν επιτρέπεται, οι καλεσμένοι μας μπορούν να καπνίζουν στον ανοιχτό χώρο του μπαρ, στην πισίνα και στα ιδιωτικά μπαλκόνια και βεράντες τους.
17) Υπάρχουν μαγειρικά σκεύη στο δωμάτιο?
Έχουμε μια μικρή συμπαγές κουζίνα που περιλαμβάνει ψυγείο, 2 μάτια και επαρκή εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένου και βραστήρα.
18) Παρέχετε καθαριστικό σφουγγάρι και υγρό για τα πιάτα?
Όχι δεν παρέχουμε καθώς είμαστε αυτόνομα διαμερίσματα, όμως μπορείτε να αγοράσετε ακριβώς απέναντι του ξενοδοχείου.
19) Παρέχετε μεταφορά από τα αεροδρόμια / λιμάνια της Κρήτης?
Ναι, προσφέρουμε υπηρεσία μεταφοράς με επιπλέον κόστος. Η εταιρεία με την οποία συνεργαζόμαστε είναι μια εταιρεία ταξί, αλλά έχουμε μια ειδική συμφωνία με αυτούς, έτσι μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, προκειμένου να προγραμματίσουμε τη μεταφορά σας.
20)Αν γράψω στα σχόλια / αιτήματα σχετικά με θέα στην πισίνα, αυτό θα μπορέσει να εκπληρωθεί?
Θα κάνουμε το καλύτερο για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας, αλλά δεν είναι δυνατόν να διαβεβαιώσουμε κάτι τέτοιο διότι οι εν λόγω αιτήσεις εξαρτώνται πάντα από τη διαθεσιμότητα εκείνη τη στιγμή.
21) Τι παρέχετε για τα βρέφη και νήπια?
Παρέχουμε κρεβατάκι μωρού,, παιδικές καρέκλες (στο εστιατόριο και στο δωμάτιο), κουβέρτες και πετσέτες μωρών. Απλά γράψτε το στα σχόλια / αίτημά σας όταν τοποθετείτε την κράτησή σας.
22) Πρέπει να κάνουμε κράτηση για τα μασάζ που προσφέρονται, εκ των προτέρων?
Όσο πιο γρήγορα κάνετε την κράτησή σας τόσο το καλύτερο, καθώς οι μασέρ δουλεύουν με ραντεβού και το χρονοδιαγράμματα τους μπορεί να γεμίσει.
23) Εκτός του μασάζ, τι άλλες παρόμοιες υπηρεσίες βρίσκονται σε κοντινή απόσταση;
Λίγα μέτρα από το ξενοδοχείο μας, θα βρείτε ένα κομμωτήριο και μια εγκατάσταση σπα.
24) Ποια είναι η ώρα άφιξης και ποια η ώρα αναχώρησης?
Η ώρα άφιξης είναι μεταξύ 14:00 και 15:00 και η ώρα αναχώρησης είναι στις 11:00.
25) Μπορούμε να πίνουμε το νερό της βρύσης?
Κανονικά το νερό από τη βρύση δεν είναι πόσιμο, κάποιοι όμως καλεσμένοι μας το πίνουν χωρίς πρόβλημα αλλά είναι προτιμότερο να το αποφεύγετε.
26) Πόσες ώρες λειτουργεί η ρεσεψιόν?
Η ρεσεψιόν λειτουργεί 24ώρες το 24ωρο 7ημέρες την εβδομάδα.
27) Παρέχετε υπηρεσία πλυντηρίου?
Ναι περεχούμε και σε πολύ λογικές τιμές (το ξενοδοχείο αναθέτει σε μια υπηρεσία πλυντηρίου χωρίς κέρδος). Μας δίνετε τα ρούχα σας μέχρι τις 13:00, και σας τα επιστρέφουμε την επόμενη ημέρα.
28) Μπορώ να κανονίσω να έχουν στείλει λουλούδια ή ένα μπουκάλι σαμπάνια / κρασί στο δωμάτιο μου πριν από την άφιξη μου?
Ναι, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και εμείς θα το κανονίσουμε.
29) Υπάρχει γιατρός στο χώρο του ξενοδοχείου?
Δεν υπάρχει στο χώρο του ξενοδοχείου, αλλά μπορούμε να κανονίσουμε ένα γιατρό να έρθει στο ξενοδοχείο ή να επισκεφθείτε το ιατρικό κέντρο που βρίσκεται σε κοντινή απόσταση.
30) Θέλω να μείνω περισσότερο στο δωμάτιο μου την ημέρα αναχώρησης, είναι αυτό δυνατό και πόσο χρεώνεται ?
Χρεώνουμε το 50% της ημερήσιας τιμής και μπορείτε να κρατήσετε το δωμάτιο μέχρι τις 18:00. Εάν επιθυμείτε να κρατήσετε το δωμάτιο περισσότερο από αυτό, θα χρεωθείτε ολόκληρη την ημέρα. Γνωρίζουμε εάν αυτό είναι δυνατό την ημέρα της αναχώρησής σας(δεν μπορείτε να το έχετε κανονίσει εκ των προτέρων, εκτός και εάν θέλετε να κλείσετε το δωμάτιο για ένα επιπλέον βράδυ.) Να θυμάστε ότι αν θέλετε να παραμείνετε περισσότερο την ημερομηνία αναχώρησης και δεν υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια, είστε ευπρόσδεκτοι να χρησιμοποιήσετε τις κοινόχρηστες εγκαταστάσεις μας.